زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

 

حدود ۱ سالی بود که آرزو داشتم یه تاپ خوشگل بپوشم با یه دامن تنگ خیلی کوتاه.یه کفش پاشنه خیلی بلند هم.

بعد مست کنم حسابی و برقصم.

دیروز به آرزوم رسیدم.

پ ن: نمیدونین واسه یه بچه ۲ ماه و نیمه رقصیدن چه کیفی داره.

یلدا بازی

 

سلام به همه .من برگشتم از همه ممنونم که بهم سرزدین تو این مدت .بیشتر از همه از نگار عزیزم.

بعد از اون پیشنهادی که بابت موضوع نوشتن دادم و بعد از اون کامنت ها و.... کلی موضوع و انرژی برای نوشتن دارم اما وقت ندارم.

تو تمام این مدت کلی فکر کردم تا بتونم تو یلدا بازی(هر چند که دیگه داریم به یلدای سال بعد نزدیک میشیم) شرکت کنم .

چیز زیادی به خاطرم نرسید.آخه درست یا غلط رو باز بازی میکنم و تقریبا همه خصوصیاتم رو همه دوستام میدونن.اما برای دوستایی که تو نت دارم و کمتر همدیگه رو میشناسیم فعلا یک مورد یادم اومده که براتون مینویسم و بعد از این هم هر وقت خصوصیتی از خودم یادم افتاد براتون مینویسم تا بالاخره ۵ بشه.

با تشکر از همسفر و عذر تاخیر.

فعلا۱:مهمونهام باید با قرار قبلی منو از اومدنشون با خبر کرده باشن.تقریبا هیچ وقت مهمون سرزده ندارم.قبل از اومدن مهمونهام هر چند نوع غذایی که قراره سرو بشه پخته و آماده است.

چون هیچ وقت دوست نداشتم وقتی مهمون دارم تو آشپزخونه باشم.میخوام بیشتر از در کنارشون بودن لذت ببرم ضمن اینکه گاهی در ارتباط با بعضی از مهمونها ایستادن تو آشپز خونه رو یه جور توهین به مهمون میدونم.یه جوری که انگار خیلی هم در کنارشون بودن برام مهم نیست یا اینکه از اومدنشون و پذیرایی کردنشون تو زحمت افتادم.

میخوام به مجلس پیشنهاد بدم یک روزو شب کامل رو ۳۶ ساعت اعلام کنن.اینجوری شاید وقت کنم بیشتر بنویسم.کاش ۲ فوریتش رد نشه.

hamsafare  aziz man ro be bazie yalda daavat karde.man dar safar hastam va vaghte pardakhtan be in mozoo ro nadaram. hatta fonte farsi nadaram.sare forsat ensha allah minevisam.. raje be mozooati ke shoma pishnahad kardin ham khaham nevesht.taghriban roozane be shomaha sar mizanam va nazaratetoon ro ham mibinam .

felan.