زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

روز شمار آزادی

 

فقط یک روز دیگه مونده به لبخند رضوانه به اشکهای شوق کیمیا.فقط یک روز مونده به ترکیدن بغض معصومه خانم .کاش اکبر بفهمه که این مدت چقدر سخت گذشت.چقدر تلخ گذشت.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جیغ جیغو پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 13:11 http://jighjighoo.persianblog.com

سلام. :(‌ عکس ها رو خودم گرفتم!!!!

انوش پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:59 http://doctorhendii.blogfa.com

سلام عزیز

مثل اینکه به جای من شما گرفتار سؤتفاهم شدی.!!
شیخ به من فقط یک پیشنهاد ساده داده بود که بتونیم خارج از دنیای وبلاگ و یه جورایی مستقیم تر(مثلاً توسط مسنجر) باهم گپ دوستانه ای بزنیم ، فقط همین و نه بیشتر.

بعدش هم ، من که اعلام کردم : برای هر کسی که دلش گرفته ، با کمال میل یه سنگ صبور خوب خواهم بود ، چه بهتر که اون فرد سایه ای باشه که از شیخی دلش گرفته. در این صورت شاید بتونم اسبابی بشم برای اینکه اون سایه به شیخک دلشکسته لیخندی بزنه و اون شیخک هم باور کنه که شکستن دل سایه اش به هیچ چیزی در دنیا نمی ارزه.

حالا این آیینه ی دل ما و اینم همت شما برای دیدن خودتون !!

بسم الله .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد