زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

زمانی برای مستی اسبها

هذیان در تب ۳۶۰ درجه

باز هم مسافرت

 

سلام

من بازم دارم میرم مسافرت .ممکنه یه کمی طول بکشه.۲ هفته رو خودم میتونم حدس بزنم .بقیه اش رو نه.اما تمام سعی ام رو میکنم که در طول سفرم بیام تو نت و به تک تکتون سر بزنم.

مواظب خودتون باشین.برای من هم دعا کنین.برای شب قطبی هم  دعا کنین.

خدا نگهدار.

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:34

سلام با تشکر از زحماتتون اگه فرصت کردید یک سری به این ادرس بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

انوش چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:49

گاهی ، آدمها با یک سلام خشک و خالی دلشاد میشن....
تو و دوستان خدا را ،
چو از این کویر وحشت
به سلامتی گذشتی ،
به شکوفه ها ، به باران
برسان سلام ما را.....

ساروی کیجا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 http://mehrvash.persianblog.com

می گم شما گاه گداری یک کمی برو مسافرت دلت وا شه .. خب ؟؟؟

:)

علی کوچیکه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:33

رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن

ترک من خراب شبگرد مبتلا کن

ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها...

شب قطبی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 http://shabeghotbi.blogsky.com

دلم واست یه ذره شده ایکبیری!! مگه قرار نبود بیای تو نت آخه خوش مرام با معرفت حالی از ما نمی پرسی؟ آآآآآآآآآیییییییییییییی اگه بدونی هیچ خبری نیستا ولیییییییییییییی..............

انوش چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:49

سفر قندهار شنیدین؟
همینه دیگه.....
یه چند تا سفر دیگه بری، مارکوپولو به فراموشی مطلق سپرده میشه....
خوش بگذره.

[ بدون نام ] جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:03

میگم شما وقت کردین کمی سفر تشریف ببرین ـ کله‌پاچه‌ام نخواستیم. پیشکشتون.

شب قطبی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 http://shabeghotbi.blogsky.com

سلام عشقم!!! دلتنگ نباش همه چی خیلی خوبه خیلی خیلی...البته حداقل من اینطوری فکر می کنم....یه خبر داغ اینکه هفته ی پیش یه ۲ ساعتی رفتم اصفهان جات خیلی خالی بود....عین ۲ ساعت و فک زدم و تخلیه ی کامل خلاصه...جاتو خالی کردم حسابی...کاش میشد صداتو بشنوم دلم برات یه ذره شده ...اگه بدونی جوجه چه بلبل زبونی میکنه!! به همه اهالی سلام ویژه برسون ....چه باشی یا نباشی همیشه با منی و همیشه دیوونتم!!!

انوش شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58

درسته که دل خوش داشتن، لازم و پیش فرض یک زندگی معقول و آرام هست، ولی اول یکی باید ثابت کنه که ما داریم معقول و آرام زندگی میکنیم یا نه؟
سایه جان، سماجت راهکار و کارگشای همه ی دلهای خسته است.
سماجت که همون خستگی ناپذیری و پشتکار مضاعف باشه.
کسی که این همه سفر میره که باید توانایی رفتن و در راه نموندنش خیلی باشه.مگه نه؟
کاش من میتونستم برای تمام اونهایی که دلشون شاد نیست کاری کنم تا دلشاد بشن.

انوش یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:51

کجایی خانم؟
ما اگه دلمون برای خوندن نوشته های دوستانمون تنگ بشه، چه کسی رو باید ببینیم؟
البته از رو که نمی ریم، هی مرتب درخواست می دیم، شاید که فرجی بشه و ما رو به یه مطلب کوچولوی خوندنی هم که شده، مهمون کنند.

شب قطبی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:40

آخه نفس تو از خودت هیچ خبری نمیدی نمیگی اینجا هستن کسایی که دق میکنن!!!آخه من چی کار کنم از دست تو....دلم برات خیلی تنگ شده ...خیلی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:45

بی وجدان فقط بگو سالمی.همین............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد